Novi Sad
23.11.2023.
10:43 > 10:43
Zgrada Crkvene opštine u Pašićevoj ulici, u centru Novog Sada, biće srušena.

Komentari 106

  • Mirko

    04.12.2023 00:19
    Kaubojština
    I na tvrđavi na hotelu skidaju stare austrugarske prozore sa mesinganim ukrasnima pod zaštitom grada i menjaju ih za kineske plastične ali to valda nikog ne zanima
  • Ja

    30.11.2023 16:50
    Ha
    Rušicete i Zmaj Jovina gimnaziju? Kad?
  • Bojan

    28.11.2023 10:21
    @Jovi

    Ne nosi telefon sa sobom kad ideš da naraniš svinje, sela ti je krmača na tastaturu.
  • ja

    27.11.2023 14:59
    Ovde...
    ...ništa novo!
    Toliko ogorčenih komentara na račun SPC! Slažem se da se treba sačuvati stara arhitektura, tako se radi svuda gde sam bio u inostranstvu. Ali ako je dotle došlo da zgrada ugrožava bezbednost okoline, pa neka je poruše, prezidaju, šta god! Međutim neko mora biti odgovoran, zašto je objekat doveden u takvo stanje. Što se tiče popova i dobrih dela, imate jedan primer sveštenika iz Šumadije, koji je organizovao celodnevni smeštaj za decu ometenu u razvoju, i gle čuda Crkva je to podržala! Na tu vest ima samo 5 komentara, a ovde mali milion. Nije dakle do njih, već do nas, kakvi smo i dobro nam je!
  • Spiridon Kopicl

    27.11.2023 10:36
    aj of d ekonomik tajger
    Cuj 300 miliona, pa sta ovi prave, fudbalski stadion u dvoristu??
  • ex chapman

    27.11.2023 10:30
    obnova
    kad se vec "radi" treba srusiti i Sabornu. stara je i poprilicno dotrajala.
    na tom mestu bi odlicno legla neka zgradica sa 15 spratova
    da se operu krvave pare
    od NS nema nista. Novosadjani, ako je jos poneki ostao, pakujte se i bez napolje. verjute ima puno mesta na ovom svetu gde je potpuno normalno ono sto je nama bilo normalno u NS. zna se sta je opsti interes, sta se sme a sta ne sme. ne mora niko da te opominje da je nesto nedopustivo. prosto neke stvari se znaju i podrazumevaju. i svi oni koji dodju moraju na to da se naviknu, prihvate i na kraju usvoje kao svoje. onda nema ni problema sa nama dodjosima (da se dotaknem i te tema, jer vidim da su neki u komentarima vrlo ostrasceni po tom pitanju)
    nije problem ko je odakle dosao i kada - problem je kakav je i kako se ponasa i sta radi kad je vec dosao.
  • Jovi

    27.11.2023 09:43
    Xaxa
    Uvek isto,za sve krivi dodjosi. Pa domaci zasto ste dopustili da vam grad ovako izgleda?! Jbs zemlju kojoj je Bosna zapad u pravom smislu reci
    Oronule fasade ,oluci koji padaju ,nema trotoara ili propali ,parkiranje po zelenim povrsinama . Grad Nekulture . Jaki ste samo po komentarima ,ustanite vec jednom umesto sto prodajete glasove za kilo cvaraka . Strasno . Moja komsinica nedavno na glas psuje bosance i galens ,kao unistili smo grad !! Pitam se ko je prodao bosancima te propale kuce i zemljiste . Ja nisam sigurno
  • PRAVI PODBARAC

    26.11.2023 19:54
    @Podbarac ns
    To sto si nalupetao nema veze, i nijedan pravi podbarac tako ne misli, sto bi se sa NASIM parama bilo sta gradilo vezano za crkvu kada oni prvo NE placaju porez, dobijaju SILNE novce od drzave (a mi decu lecimo SMS porukama) i rentom poslovnih prostora (oteli, nasledili itd), prodajom crkvenih proizvoda po enornim cenama, sto se tice festivala, AKO se secas kako su izgledala Zmajeve Decije Igre PRE nego sto je onaj iz dvora rekao da mu smeta buka dece ?!
  • Auuu

    26.11.2023 14:49
    Dobro je da nije kod nas Akropolj - srušili bismo ga i napravili cirkus!
  • Baki

    26.11.2023 09:45
    Nikad ne valja
    Ni kad rade ni kad ne rade..takvi smo mi srbi.
  • dejan

    26.11.2023 09:05
    sve srusite
    napravicemo jos lepse i starije
  • Volem Ns

    25.11.2023 17:41
    cira ns
    Izvini Novi Sade,sta drugo reci.I opet smo svedoci da ne umeju da rekonstruisu,nego samo da ruse,ovaj put za popovske familije.Dokle vise?
  • Cesa

    25.11.2023 17:00
    SRAMOTA
    Sta vladika backi radi. Dobro su se svi utalili.
  • Bojan

    25.11.2023 11:31
    @Podbarac ns

    Po čemu je ovo ustanova od javnog značaja? A Novi Sad nikad nije bio mrtav grad nego si ti verovatno pola života prespavao pijan u podrumu pa ne znaš šta se dešavalo.
  • Podbarac ns

    25.11.2023 08:46
    Grad ce ulagati
    Svugde u svetu grad pomaze ustanpvre od javnog znacaja.Cemu tolka zavist srdjba pa treba sve da se rekonstrujise u centru NS.Vidite da se licno Mirovic zauzeo on je svatio da je to najbolja investicija prosirenje pesacke zone pa to ce prosititi turisticku ponudu ,neka svako nesto otvori a ne da zavidimo ljudima koji daju licni novac za animaciju turizma.Do skora smo bili totalno mrtav grad ali festivali sajmovi su naglo podigli posetu.Zato treba veliki novac da bi se to pokrenulo i odrzalo .Treba da se nancori upitaju sta su ulizili dali poreza da bi ovaj grad bio sve lepsi nego lako je osudjivati vec vidite po celom svetu ljudi cuvaju svoje zaduzbine muzeje a kod nas vecina samo kritikuje nikad nisu obicni kucu sazidali adaptirali,zive u rusevinama.
  • С. Милић

    25.11.2023 08:40
    С. Милић
    Немам ништа против рушења али против сам да све то ми плаћамо! СПЦ је тренутно јача од Државе и тако нешто се мора ограничити у Секуларној Држави! Исто сам против да плаћамо разне реконструкције Власницима таквих објеката док они узимају као и СПЦ огромне новце од рентирања! Ово има само у оваквој Србији и нигде више!
  • neverovatno

    25.11.2023 08:32
    Cirkus
    Zar zbog stanova? I crkvu će da poruše pa podignu desetospratnicu. Nemam reči. Hapsi sve polcijo i na poligraf
    1. Pitanje
    Da li verujete ?
  • Branislav

    25.11.2023 01:57
    Eto koliko vredi zmurenje ljudi koji vode SPC na potpisani Briselski sporazum iz 2013 i na ovaj poslednji Ohridski ove godine...čime je država Srbija digla ruke od Kosova I Metohije...sta reci nego...tužno je to...
  • /

    24.11.2023 15:34
    /
    i prag je pod rusima bio oronuo i memljiv.
    pa su se cesi odlucili na koju ce stranu
  • Joca

    24.11.2023 14:40
    "Novac za ove radove je obezbedila Pokrajinska vlada"

    Opet bacaju naše pare, a mi gledamo!
  • Pop Ćira

    24.11.2023 14:34
    Đe si Đenis
    Oh Lord, won't you buy me
    A Mercedes Benz?
    My friends all drive Porsches
    I must make amends...
  • Komšinica

    24.11.2023 13:21
    Vi koji u svojim komentarima pišete da je ceo centar zreo za rušenje, pa suvlasnici u Zmaj Jovinoj uluci idite odakle ste došli, tamo sigurno sve vapi za građevinskim poduhvatima kakvi vama odgovaraju. Niko vas ne obavezuje da sedite u ovom gradu koji očigledno ne volite, ne razumete i ne cenite njegovu prošlost. Bez te prošlosti svi vi ne bi imali gde da dođete, nije li vam to jasno. Hajde nas malo ostavite na miru, sa vašim rušiličkim nagonima, prostaklukom i neznanjem!!!
  • Lokalac=mohikanac

    24.11.2023 13:02
    Domaci ISIS rusi svaki dokaz da je ovde postojala civilizacija.
  • @Nn

    24.11.2023 10:46
    Evo ti još malo zareza da ih ubaciš u svoj komentar.
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
  • Bojan

    24.11.2023 10:41
    @G.T, Nn, Јован

    Opet si se napio pa mahnitaš?
  • G.T

    24.11.2023 09:45
    G.T
    Ovo nije uredu cista diskriminacija! Ja sam suvlasnik jedne Kuce u Z.Jovinoj koja je pred samourusavanjem i preko potrebno je rusenje do temelja! Mi nemamo para i da imamo Zavod za Zastitu Spomenika nam nedozvoljava bilo kakvo rusenje i novu izgradnju sto nije normalno! Imamo ponude od Investitora koji bi sve to izgradio iz temelja sa fasadom koju ti zastitari propisu! Ali normalno trazi svoju zaradu u spratnosti i zasto nedaju dve tri etaze vise? I Crkva ide sigurno vise od navedenog…dok mi nikome ni dinara neuzimamo kao Crkva!
  • /

    24.11.2023 09:41
    /
    kao da banka komune nije dovoljan dokaz lazi arhitekti o ocuvanju fasade,
    ili cuveni zeleni zid na zgradi radnickog ili zelenog krova promenade.

  • Nn

    24.11.2023 09:22
    Nn
    Nista ovde nije problem sem,uzimanje novca od svih nas za gradnju,nekretnine koja je u privatnom,vlasnistvu! Sa ovim pljackama se MORA prekinuti zauvek! Ima nekoliko,razumnih komentara i treba ih usvojiti. Price o nekom,starom NS su postali,klise odavno jer sve ima svoj rok,trajanja jos ako se Decenijama nista,ne ulaze normalno je i odgovorno,izgraditi novo. Zasto bi bilo ko od nas,placao razne rekonstrukcije na tudjim,objektima dok oni uzimaju velike novce? Besmisleno!
  • Saša

    24.11.2023 09:11
    Lopovluk
    Crkvi koja ima ogromne prihode a ne plaća nikakav porez pokrajinska Vlada čiji je budžet smešno mali plaća ovu čisto nepotrebnu za….ju! Gorećete svi u paklu!
  • Јован

    24.11.2023 08:11
    Јован
    Скоро цео центар је за рушење! Баш сам пре неки дан био и заиста су објекти престари и небезбедни и још мирис мемле који се шири и по хладном времену...! Ово је паметан потез и треба сви власници овако да ураде срушити оно што је за рушење и изградити нови са идентичним спољашњом фасадом и корисније за све! Након тога нема лажних тендера и енормних уградњи док све то ми плаћамо!!! Само свако своје власништво финансира не опет из наших ђепова јер у супротном тражим и ја као већина део зараде од ренте и продаје! Грађани су се пробудили и начин размишљања је капиталистички јер у таквом времену живимо! Ако плаћам онда тражим и профит што је легитимно и законито! Тако да стан на тој локацији иде по м2 3000 до 4000 Еура Грађанима њихово Цркви њено и сви задовољни!!!
  • Zare

    24.11.2023 07:57
    Finansijski teror crkve nad ovim narodom se nastavlja. Inače za neupućene crkva je jedina od svih koji su potraživali od države posede i zgrade oduzete nakon '45.te kojoj je vraćeno sve do poslednjeg kvadrata!
  • Neverovatno

    24.11.2023 07:43
    ja to ne bih ni u ludilu
    ko zna kakvo vreme dolazi i ne treba narušavati skladnu celinu , pogotovo kad ima mnogo onih koji žele i rade svojski na tome da se sve to ukloni.Kada bi to radio napr neki okupator svi bi PIŠTALI.Manite se ćorava posla.
    Eno poste preko puta Norka stogodisnja gradnja....
  • akotonijespomeniksta

    24.11.2023 07:38
    kako to
    tako mogu i od S crkve da ostave fasadu a unutra sve da promene
  • Mi

    24.11.2023 06:29
    Crkva
    Pocelo je i crkveno da se rusi. Onaj na kosovu srusio krst. Nije dugo uzivao. Brzo je otiso za krstom
  • Mix

    24.11.2023 05:42
    Ko je kriv
    Zašto država poklanja crkvi sredstva iz budžeta, zašto institucije žmure na uništavanje graditeljskog nasleđa?
    Ne otima crkva državi, pitanje je šta to crkva prodaje a država debelo plaća?
  • Ns

    23.11.2023 23:29
    Nemam reči
    Ju ju ju ju…
  • Slavoljub

    23.11.2023 23:07
    Istina boli
    Rade ☦️ botovi punom parom.
  • Pero

    23.11.2023 21:28
    i ja
    I ja imam stan koji treba renovirati...ja ga zovem stan, a mogu i samostan za porodicu ili crkva za porodinčni život, lokacija blizu ove.
    Zahvalni smo svakom danu što smo se probudili i što nam Prvorođeni obezbedio parizer pa možemo da živimo 364 dana kao post, a jedan dan je Slava kada sve pare damo da počastimo svoje bližnje u našem porodičnom samostanu (koji treba renovirati).

    Hajde moj grade uslišni molbe i renoviraj porodični samostan moj.
  • Jekarra

    23.11.2023 20:54
    Podbara
    Samo ruše ,zidaju zgradurine i pare ležu na račune,porušite i Sabornu crkvu nju ste zaboravili.Ona je sledeća.Neka ruše na svojim dedovinama ako ih imaju.Ceo grad je unakažen sa tim zgradurinama,a kanalizacija"miriše".Beda i jad!Bog je digao ruke od nas!
  • Zemlja čudesa

    23.11.2023 20:17
    Sindrom nacionalnog stadiona
    Prva cena je bila 16 miliona, a onda zinule bu..e na 300?
  • Miro Ковач

    23.11.2023 19:38

    Слажем се да црква треба да зида од својих пара, али и држава прво да јој врати оно што јој је одузето од 1945. на овамо.
  • S.nova

    23.11.2023 19:37
    Zašto se to zdanje nije održavalo kako treba u poslednjih 20-30 godina
    Izgradiće lošu kopiju gradjvine koja bi trebala biti zaštićena zakonom preko 2 tenderá, da bi dogradili 1-2 stana za popove od novca svih gradjana
    Vi mrzite ovaj grad, nemate osećaj pripadnosti, ni očuvanje baštine, ni kulture.
  • Kako

    23.11.2023 18:44
    Ja podržavam izgradnju ali ako će se napraviti i garaža sa šest mesta i električni punjačem... Ma šalim se, samo dizel!
  • комшиница

    23.11.2023 18:35
    за песимисту
    Шта си мислио под оним: Нисмо ми те среће ?
  • Ja

    23.11.2023 18:02
    Ja
    Pobuna! Ne dajem glas NIKOM! Cepam list.
  • monti pajton

    23.11.2023 17:09
    Flying circus
    Sta kazu, posto ce biti kvadrat?
  • Nikola

    23.11.2023 16:46
    Zašto našim parama da se zidaju stanovi za popove? Crkva u Srbiji je jedan od najvećih zemljoposednika, rentijera nekretnina, ne plaća porez, za svoje usluge dere građane po paprenom cenovniku i onda kao šlag na tortu od naših para zida stanove, domove, dvorove, crkve... pa dokle više???
    Da im se lepo uvedu fiskalne kase, promet uvede u javne tokove i da se objavi šta sve od nekretnina poseduju! Kad se.sve objavi i kad na to počnu da plaćaju porez na imovinu i dobit nek od svojih para zidaju šta hoće i nek ih finansira ko hiće al od svojih para!
  • Peca

    23.11.2023 16:41
    Peca
    U sustini nemam nista protiv da se staro srusi i izgradi novo. Bice bolje sigurnije isplatlivije i trajace duze! Sa tim da vlasnik to uradi ili ti neki investitor ne o nasem trosku! Crkva i sve verske zajednice moraju placati poreze jer i oni imaju svoje cenovnike! Ili ko se deklarise kao vernik neka placa clanarinu i od toga neka se finansiraju crkve i ostale zajednice e tada bi svi gledali gde ide njohov dinar! Crkva odavno nema veze sa Hristom Bogom i treba da izdaju racune za njohove usluge sahrane svece itd! Ovo i ovako je vredjanje ljudi i njihove inteligencije i obicna pljacka svih nas...i Hrist bi bio protiv tako necega!
  • Jelena

    23.11.2023 16:22
    Javni novac - omiljen slatkiš
    Zašto se ovo finansira iz budžeta? Crkve imaju para ko blata.
  • Primarijus

    23.11.2023 15:18
    e zato
    nisam dao detetu da ide na veronauku.
    Ili je vera / ili je nauka
    A ovo je bahatost suprotna veri koju proklamuju.
    Od sve nauke najbliži mi je Tesla.
    Ostalo samo ono što je dokazano. Ono što spada u znanje, a to je nauka. Stiče se. Ne kupuje.
    A za stari arhitektonski domet, ovo unakažavajuće vreme, nema znanja, pa ni poštovanja.
    A to je bahatost.
  • @ xyz

    23.11.2023 15:13
    Tu je svakako i do sada bilo dva stana u toj zgradi. Razlika je što će sada i u potkrovlju biti još jedan, treći. A u tim crkvenim stanovima stanuju sveštenici sa svojim porodicama a koji nisu iz Novog Sada već su u grad doselili zbog službe. Jednostavno, kao i u vojsci kada oficir dobije prekomandu iz jednog mesta u drugo mesto. Ne može da odbije premeštaj a negde mora da živi sa ženom i decom.
    Inače, zgrada je u unutrašnjosti toliko napukla po vertikali da se u pukotinu ladno mogla gurnuti pesnica a zbog pukotine je jedan deo zgrade počeo da i sa de sleže tako da je zbog tog sleganja bila ugrožena i susedna zgrada Platoneuma.
    Ko god je ikada ulazio u tu zgradu i kancelarije da prijavi smrtni slučaj u familiji, da se dogovori za termin venčanja, krštenja mogao je video u kakvom groznom i ispucalom stanju je zgrada iznutra, koliko se slegala, koliko su podovi bili krivi.
    A ne smeta vam zgrada preko puta, gde se nekada nalazio Atrijum, što je gazda lokala koji se trenutno nalazi u zgradi na krovu sazidao ogromnu terasu koja služi kao letnja bašta a zgrada je pod zaštitom.
  • penzos

    23.11.2023 15:13
    Voda nije bitna,samo crkva
    Koliko mesta u okolini N.Sada nema pijacu vodu, pa Zrenjanin, a kanalizaciju,a popovi....
    Onaj odgore vidi i sta popovi rade....
  • pesimista

    23.11.2023 15:08
    @комшиница
    "Како се тачно из приложене грађевинске дозволе види биће предузети радови који ће угрозити Платонеум и Саборну цркву."

    Nismo mi te sreće



  • Zabrinuta

    23.11.2023 14:42
    Dokle?
    Hoće li monah što ne voli metal doći sa svojim sledbenicima da brani rušenje ili ćemo morati da zovemo Baćušku da svira ispred ne bi li se neko pojavio?
  • Novosađanin

    23.11.2023 14:36
    @Лиманац
    Лиманац, a zašto vi većinski verujuči narode ne date pare iz svog džepa da grade? A moje pare da ne pipate? Ne vidiš problem u tome je l' da? Ne vidiš problem što će da unište kulturno nasleđe da bi sebi napravili još stanova u centru? To što će fasada da liči na staru ne znači ništa, objekat će efektivno biti uništen.

    Lepo kao u Nemačkoj, veruješ, deo plate ide u tvoju crkvu, pa neka se finansiraju iz toga. Kada bi to uveli, ubeđen sam da ne bi ostalo više od 20% verujućih.
  • Salamander

    23.11.2023 14:26
    kič popovi
    forma kiča je imitacija bez originalnosti i vrednosti.
    "Religija" i religija = ogromna razlika".
    Današnje hrišćanstvo je zatrovano farisejstvom.
  • BoeserWolf

    23.11.2023 14:21
    crkvena sirotinja
    jadna crkva, nema 16 mio. da renovira, pa ce ipak da rusi i gradi novo za NASIH 300 mio.

    Kao najbogatija institucija u zemlji, a i daleko sire, mogli bi bar nesto sami da plate. Nije dosta sto poreska ne sme ni dobar dan da im kaze. Grabe iz budzeta bez pardona, nije pre neki dan Djuric potpisao amin da nam sad "zakonito" zavlače svoje nenazuljane ruke u dzepove.
  • комшиница

    23.11.2023 14:13
    Највећи проблем у овој причи је тај што се руши објекат од културно историјског значаја, а изгледа да многи не знају шта то значи. Па чак и да се назида објекат који ће бити налик постојећем то више није тај објекат и не представља културну баштину. Како се тачно из приложене грађевинске дозволе види биће предузети радови који ће угрозити Платонеум и Саборну цркву. Сам пролазак тешке механизације угрожава цео тај крај. Исто тако елаборат који се точе геодетских и хидромеханичких услова потписује иста екипа која је то потписала и за подземне гараже. Све остало је јефтина прича запакована у леп папир.
  • NemanjaN

    23.11.2023 13:59
    Ne kapiram....
    Zašto se dozvoljava da mantijaši ruše objekat stariji od 100 godina,jer im ,boze moj, nije dovoljno velik? Pa ok,neka se presele na Sajlovo onda... A ne da ruše po centru.
  • Циле

    23.11.2023 13:46
    Циле
    А што ми то да плаћамо док они узимају милионе Еура од разних кирија субвенција помоћи итд?! Ако су власници а јесу нека сами руше граде улажу и нека плате порез од сва приходовања као и сви ми што чинимо! Бог неправи разлику мећу људима већ то људи чине вековима!
  • Samo nek šljašti

    23.11.2023 13:45
    Skorojevići.
  • pajo patak

    23.11.2023 13:44
    @Zoran
    krupna dušo, koliko si ti priložio od ovih 300 miliona ?
  • Starosadski duh

    23.11.2023 13:38
    Koliko botova ima na komentarima na ovom članku je izvanredno. A nivo opšte kulture i obrazovanja im samo opada.

    Sve u svemu, žalosno je što će još jedna stara zgrada biti unakažena, tj. što će joj fasada biti "očuvana".
  • Sabahudin

    23.11.2023 13:31
    Omerović
    Deco, zbog ovakvih stvari svojevremeno je i došlo do pojave reformacije u rimokatoličkoj Evropi...
  • Djura

    23.11.2023 13:29
    @Zoran
    Misliš da se kaze istina?
  • Samo crkva smeta

    23.11.2023 13:16
    izgleda?
    Vandrokaš
    23.11.2023 • 11:48
    Ako je vlasnik SPC, zašto radove plaća Pokrajina?
    Opet crkvi poklanjaju naše pare.

    Ako su vkasnici kuća na Podbari fizička lica, zašto im pokrajina plaća fasade? In to par stotina fasada? A u Petrovaradinu? 5 miliona evra za podgrađe koje takođe ima vlasnike?
  • Mapko

    23.11.2023 12:43
    Oćel bit jedna kladiona u objektu!
  • Andrijana

    23.11.2023 12:43
    A ko će da se useli u te stanove? Verovatno neka socijalno ugrožena porodica sa troje, četvoro dece
  • xyz

    23.11.2023 12:42
    ...
    Ajd, zadržaće se fasada, pa AKO je zdanje stvarno nemoguće rekonstruisati i dovesti u bezbedno stanje, izeš ga neka prave novo... ali! stanovi u Crkvenoj opštini?!?!
  • Marta

    23.11.2023 12:23
    Dno dna!
    Mi smo narod sa duplim dnom, a sad je to duplo dno dobilo i podrum. Ovo je stvarno na nivou ludila. Amerikanac napravi muzejski ekspinat od cipela Merilinke, a mi sve zivo izrusismo. Uzas, strahota i beda duha.
  • Grejn

    23.11.2023 12:22
    Koji ste vi demolition man-ovi, znači nema na svet takvih poput vas... Zar baš ništa nije sveto...
  • Cica

    23.11.2023 12:22
    300 milki, cijena prava ništica! A da naprave oddanište, zabavište? Sveti Sava prvi srpski prosvetitelj, šta bi s njegovim idejama? Ostali samo lokali i stanovi.
  • Kamiondžija

    23.11.2023 12:19
    Nije dosta što ne plaćaju porez, već treba i da ih finansiramo. Samo bahato za našu crkvu, dok Srbija ne stane ili ne potone u još veći mulj.
  • Ns

    23.11.2023 12:16
    Neka crkva plati svoje prohteve... Vlasnici su objekta. Njima treba prosirenje stanovi x3.... Kako ce ostali gradjani u istoj ulici? Da li cemo i njihove zelje mi gradjani finansirati...
  • Gradjanin

    23.11.2023 12:13
    Pa zar nije APL pre par godina radio kompletnu fasadu....i sada ruši!!! Ima se može se.
  • Strahinja Ristanović

    23.11.2023 12:09
    A da mozda ne?
    Dokle bre sipamo pare u dzepove popopva koji onda sticu profit i ne placaju porez na njega?
  • Deki

    23.11.2023 12:07
    Kakva banda
    Za vrtiće nema para al ima za crkvu, sram vas bilo
  • Nimbus

    23.11.2023 11:59
    Znaci, Pokrajina finansira, nasim parama, izgradnju zgrade za Crkvu? Da li sam dobro razumeo?
    Dakle, preko 2,5 miliona evra (narodnih) ce biti poklonjeno Crkvi, da napravi sebi novu zgradu, u kojoj ce biti i 3 stana (86, 83, 78 kvadrata).
    Skolstvo nam je u rasulu. Nema dovoljno skola, nema dovoljno osoblja. Postoje skole koje nemaju grejanje i one koje nemaju WC.
    Deca nam se lece SMS-ovima.
    Ali mi finansiramo profitnu organizaciju, koja ne placa porez, i cije se visoko svestenstvo vozi u kolima od preko 50.000 evra.
    Nista narode, kad ti se dete vrati iz skole, upisano i promrzlo, gde je delilo ucionicu sa 35-40 drugara, i gde se spusta nivo obrazovanja potrebnog za nastavni kadar jer nema ko da radi, ti ga lepo odvedi u novu crkvinu zgradu da se divi lepotama nase drzave.
    A vi koji imate bolesno dete, idite da se pomolite za njegovo zdravlje u pozlacene crkve.
    Pa na izborima glasajte ponovo za sve te lepote i molitve.
  • Mare

    23.11.2023 11:59
    Strasno
    Dok se naselje Gornje livade grca u sopstvenim g...ima, ima se 300 miliona za gluposti, dajte da ljudi NS imaju osnovne uslove za zivot, pa onda radite sta hocete
  • Banderaš

    23.11.2023 11:59
    Za nečiju decu
    Država finansira ili pomaže gradnju 702 verska objekta na teritoriji srbije, a ni 1 obdanište !!
  • Zoran

    23.11.2023 11:55
    Opleti
    Evo prilike da sitne duše opletu po crkvi, kako ne plaća porez kako se troši nemilice itd.
  • Vandrokaš

    23.11.2023 11:48
    Ako je vlasnik SPC, zašto radove plaća Pokrajina?
    Opet crkvi poklanjaju naše pare.
  • w

    23.11.2023 11:45
    E, moj Miroviću,
    Putevi po Sremu se raspadaju, skrndeljaćemo se s Fruške Gore. Za te pare mogli smo da se navozamo kao ljudi godinama unapred. Ne možemo sve autoputem.
  • Cek

    23.11.2023 11:41
    Jel to mi placamo za objekat koji pripada crkvi? Jesu oni normalni? Pa inkvizicicija je manje tlacila
  • Veternik

    23.11.2023 11:38
    A Zrenjanin nema vodu decenijama...
  • Rito Odurni

    23.11.2023 11:38
    Čisto sumnjam da je Zavod za zaštitu spomenika kulture dao dozvolu za ovo.. Mada, ko njih, uopšte, pita za bilo šta? Nijedan od "zavoda", ionako, nije više relevantna institucija i treba sve ih ugasiti.
  • zztop

    23.11.2023 11:37
    Kume u isto vreme pokrenut stečaj eparhije zagrebačko - ljubljanske i cele italije , tamo je stolovao pomfritije , možda nešto nije dobro radio ...
  • Лиманац

    23.11.2023 11:36
    Слава Богу!
    Крајње је време било да се темељно обнови зграда Црквене општине.

    Злонамерни коментари, као што видимо, нису ту због бриге за културно-историјско наслеђе, које уопште и неће бити уништено јер се улична фасада у потпуности задржава, већ су искључиво у служби напада на Српску Православну Цркву и верни народ.

    Такав дискриминаторски однос према већинском народу, као и према Цркви, као његовом главном вековном стожеру, наслеђе је оних који су овај град девастирали након Другог светског рата, како у смислу урбанизма, тако и у смислу духовности и националног осећања његових становника.
  • Jogi Letač

    23.11.2023 11:34
    Radikalčine opet peru svoju savest tako što finansiraju SPC. Nažalost, SPC pristaje na to. Samo mi nije jasno šta država ima veze sa crkvenom imovinom, sve su im vratili, a još finansiraju i rekonstrukciju. Takođe bih voleo da vidim kakav je bilans plaćenog poreza na imovinu SPC.
  • Kaja

    23.11.2023 11:34
    @Limanac
    Saglasnost za odlučivanje se daje na izborima. Mislite o tome, 17. decembra se mi pitamo!
  • knez

    23.11.2023 11:31
    Zar ne može crkva svojim parama da renovira zdanje?
  • ND

    23.11.2023 11:29
    Uskoro će vest biti da je sve "staro" srušeno I da živimo u "novoj i svetloj" budućnosti. Uostalom, obećano je.
  • Kao

    23.11.2023 11:26
    i
    Kao i većina, crkva otišla dođavola.
  • CItalac

    23.11.2023 11:24
    Vrednost radova povećana sa 16 miliona na 300 miliona
    Na konkurs se javio samo jedan izvođač
    Biće zadržana samo jedna fasada.
    Voleo bih da vidim sta bi ova vlast i crkva uradila npr sa Pragom.... Dubrovnikom itd....
  • Musaši

    23.11.2023 11:23
    Setio se vladika da sredi i opštinu koja se potpuno raspala, dok na Vladičinom dvoru na fasadi blistaju pločice rađene po narudžbi u Španiji.
    Jedino je upitno vreme otpočinjanja radova van građevinske sezone, a pred izbore, kao i sredstva iz kojih se finansira projekat.
  • vernik

    23.11.2023 11:21
    koza nostra
  • Pablo

    23.11.2023 11:11
    I tako, bio jednom jedan Novi Sad.
  • Pera

    23.11.2023 11:02
    ...i biće izgrađena nova a starija..
    Umesto Akademije može podzemna garaža a odozgo neki rezidens!
  • dr

    23.11.2023 11:01
    Tuga, nisu u stanju nista da sacuvaju.
  • Лиман

    23.11.2023 11:00
    Нема коментара? Руше заштићену зграду у центру града да би правили станове, а имају у власништву пола Змај Јовине? И то за новац из буџета? А то ће проћи као Поштанска штедионица и зграда банке, уништиће зграду и направити бетонско чудовиште само због своје алавости. Можда је она у лошем стању јер је нису одржавали, отишло на скупе одежде и аутомобиле. Бог дефинитивно не постоји ако СПЦ то може да ради. Зар не видите шта су урадили код Успенске цркве? Заградили, направили наказу од СПАЛИОНИЦЕ као да ће крематоријум да праве. Докле више тај терор цркве над свима нама? Шпанске плочице на фасади Владичанског двора, срушен парохијски дом...
  • Nebitna

    23.11.2023 11:00
    Svi pokusavaju da zadrze stare zgrade i originalni izgled gradova, samo Smrdija rusi staro i onda izgradi novi stambeni prostor sa istom fasadom. Ljudi moji ovde je zdrav razum prebegao jos pre 50 godina
  • Jedna od mnogih

    23.11.2023 10:59
    Fino
    Tri stana odlične kvadrature... Mi svi to plaćamo, crkva, sirota nema para. To što rentiraju četvrtinu Zmaj Jovine nikom ništa. Zašto u sklopu novog zdanja ne naprave Narodnu kuhinju, da pomognu sirotinji? A da, to košta i nemaju dobit. Šta radite za narod, osim krštenja, venčanja i opela, naravno uz tarifu. Nije sve u priči ima nešto i u delanju. Jeste skoro nešto menjali u voznom parku, stigli su novi modeli... "Božji ljudi"
  • Pantaamon

    23.11.2023 10:59
    Da ne poveruješ
    Neverovatno kako ovoj vlasti ništa nije sveto. Ceo svet obnavlja i renovira stare zgrade. Čuva nacionalnu istoriju. Ovi je brišu. Podbara, deo gde su živeli srbi se skoro ruši. Nema tragova da su tu živeli. Još po koja kuća. I to će uskoro srušiti i izgraditi zgrade. Kad uništite materijalne dokaze o nekom narodu da su tu živeli, brišete narod. Šokiran sam ovim kudilom. No, SPC i SNS jedno telo, tako da ništa ne treba da nas čudi. No, opet se šokiramo.
  • Lala

    23.11.2023 10:56
    Auu
    Kad ni njima nije vredna zaostavština i istorija,onda znamo dokle smo stigli
  • 002211

    23.11.2023 10:55
    Ali, ovo je bre isti izgled.......... uostalom, ne treba nam ni crkva, još manje crkvena opština!
  • Limanac

    23.11.2023 10:55
    Opet trosenje nasih para bez nase saglasnosti.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna